Jak powinien wyglądać idealny tekst na blogu? Niezwykle trudno jest przykuć uwagę użytkownika internetu dłuższą wypowiedzią pisemną. Internauci raczej przeglądają, niż czytają i oczekują szybkich efektów. Dlatego tekst na blogu powinien być efektowny i maksymalnie merytoryczny. Temat Blogi trafiają do dwóch grup odbiorców: stałych miłośników określonego zagadnienia (np. kulinaria, finanse, itd.) oraz osób, które jednorazowo […]
więcejDlaczego warto dzielić się wiedzą na blogu? Prowadzenie bloga już dawno przestało być formą internetowego ekshibicjonizmu. Obecnie blog nie tyle pełni funkcję cyber-pamiętnika, co służy do dzielenia się fachową wiedzą, a przez to – stanowi doskonałe narzędzie do budowania własnej marki w sieci. Perspektywy Istnieją blogi modowe, fotograficzne, kulinarne, podróżnicze – oznacza to, że tego […]
więcejJak wybrać firmę pozycjonującą strony internetowe? Znalezienie dobrej firmy pozycjonującej strony internetowe nie jest prostym zadaniem. SEO jest jedną a najszybciej zmieniających się branż. Długoterminowe powodzenie może nam zapewnić jedynie firma, która na bieżąco śledzi trendy pozycjonerskie i elastycznie dopasowuje swoje techniki do mających miejsce zmian. Częsty błąd Osoby sprawdzające konkretną firmę pozycjonującą najczęściej sugerują […]
więcejStrona WWW, która zdobywa klientów W budowie i projekcie stron internetowych zachodzą zmiany, dzięki którym serwisy WWW są bardziej atrakcyjne i przyjazne dla użytkowników. Dobrze zbudowana strona WWW dociera do większego grona odbiorców i zdobywa zaufanie świadomych i wymagających internautów. W poniższym artykule przedstawię trendy web designu, o których trzeba pamiętać, aby strona internetowa była […]
więcejDlaczego warto skorzystać z kampanii w Google AdWords? Promocja w Internecie jest szczególnie istotna nie tylko ze względów wizerunkowych firmy, ale także sprzedażowych. Wśród właścicieli firm czy też osób zajmujących się marketingiem znajdą się zwolennicy narzędzia AdWords, ale również przeciwnicy. Zadać sobie należy pytanie, co i w jaki sposób chcemy promować, jakie są cele promocji. […]
więcejPingwin 3.0 Algorytmy, według których Google ocenia i indeksuje strony stale się zmieniają. Ostatnia aktualizacja w wersji 3.0 dotknęła algorytmu Pingwin, którego zadaniem jest ocena jakości i naturalności linków przychodzących do strony. Pingwin jest nazwą własną algorytmu, którego aktualizacje pojawiają się od ponad 2 lat – najnowsza aktualizacja algorytmu (Pingwin 3.0) miała miejsce 18 października […]
więcejGęstość słów kluczowych, a pozycjonowanie Jak powszechnie wiadomo na pozycjonowanie ogromny wpływ ma gęstość słów kluczowych. Panuje przekonanie, że im więcej wstawi się keywordsów, tym lepszy efekt można osiągnąć. Sprawdźmy zatem, ile w tym prawdy. Wstawianie zbyt dużej ilości słów kluczowych to stara sztuczka, która nie dość, że nie przyniesie dobrych efektów, to jeszcze może […]
więcejOdpowiednia struktura adresu URL może wspomóc SEO postów na blogu. Struktura adresów URL jest pierwszą rzeczą, na którą wyszukiwarka rozpoczynając analizę strony zwróci uwagę. Jeśli ich układ nie będzie przejrzysty, wyszukiwarka może zaindeksować jedynie część z nich, powodując, że pozostały content zostanie pominięty w trakcie wyszukiwania. Zobacz, jak można temu zapobiec! Czytelna struktura URL Pozwól […]
więcejMeta tagi w SEO – fakty i mity Znaczniki meta to parametry umieszczane w sekcji HEAD, które służą do opisu zawartości strony. Meta tagi są dla wyszukiwarki informacją co znajduje się na podstronie, dlatego powinny one być odpowiednio zbudowane z uwzględnieniem słów kluczowych. Optymalizacja części HEAD wpływa na sposób w jaki robot wyszukiwarki interpretuje zawartość […]
więcejHeading tagi w SEO bloga Heading tagi to znaczniki, które oddzielają i wyróżniają nagłówki strony od pozostałej części contentu. Odpowiednie użycie nagłówków w kodzie strony jest jednym ze szczególnie ważnych czynników mających wpływ na pozycjonowanie. Nagłówki tworzą hierarchię. W HTML mamy do dyspozycji sześć nagłówków ponumerowanych od h1 do h6. Znacznik h1 to najważniejszy nagłówek, […]
więcej