Google AdWords jest systemem reklam kontekstowych, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwarki Google i na stronach, które współpracują w ramach Google AdSense. Kampanie w Google AdWords rozliczane są według jednego z modeli: CPC (koszt za kliknięcie), CPM (koszt dotarcia do tysiąca odbiorców/koszt tysiąca odsłon) lub CPA (koszt za określone działanie/akcję).

Celem kampanii AdWords jest wyświetlenie najtrafniejszych wyników w postaci linków, prowadzących do stron jako odpowiedź na zapytanie wpisywane przez użytkowników. Wyszukiwarka Google nad wynikami organicznymi i po ich prawej stronie wyświetla najbardziej pasujące linki sponsorowane na ogół są w formie tekstowej. Kampanie linków sponsorowanych, które widoczne są w wynikach wyszukiwania, są tworzone z wykorzystaniem pasujących słów kluczowych. Podczas tworzenia kampanii można również określić tematykę stron, na których będą wyświetlane reklamy. Pozycja, którą reklama uzyska w wynikach wyszukiwania i częstotliwość jej wyświetlania zależy od maksymalnej stawki, którą klient jest w stanie zapłacić za jedno kliknięcie i od jakości tej reklamy.

Zalety promocji w linkach sponsorowanych:

  • płatność tylko za wyniki – opłata naliczana jest, gdy klient skorzysta z ofert (kliknie w link prowadzący do strony);
  • natychmiastowe efekty – reklamy wyświetlane są natychmiastowo po uruchomieniu kampanii;
  • precyzyjność – klient ma kontrolę nad grupą odbiorców i czasie, w którym wyświetlane są reklamy, grupa docelowa może być tak określona, aby
  • kampania przyniosła największe zyski;
  • kontrola – klient może określić budżet, który każdego dnia jest przeznaczony na reklamę;

Decydując się na kampanię w Google AdWords nasza reklama zyskuje olbrzymi zasięg, a każda złotówka przeznaczona na reklamę wykorzystywana jest w najbardziej efektywny sposób. Nad kampanią mamy stałą kontrolę, więc możemy testować różne warianty doboru słów kluczowych i oceniać które opcja przynosi nam największy zwrot z inwestycji. Emisja reklam, czyli ich wyświetlanie o konkretnej porze użytkownikom w konkretnym mieście czy regionie, również jest pod naszą kontrolą.

Supremum SEO w ramach usługi linków sponsorowanych zapewnia swoim klientom pomoc przy wyborze często wyszukiwanych słów kluczowych, które mogą poprawić ruch na stronie i przypisaniu ich do zakładek zawierających odpowiednie treści. Prowadzone kampanie znajdują się pod stałym monitoringiem pod kątem skuteczności. Prowadzimy szczegółową analizę statystyk dotyczących efektów kampanii, które są poprawiane w celu zwiększenia klikalności.

Chcesz poznać potencjał reklamy w wyszukiwarce? Umów się na darmową konsultację!