Marketingiem w Internecie zajmujemy się od 2006r. Początkowo działaliśmy w ramach agencji reklamowej Supremum Group Sp. z o.o., jako dział New Media. Internet bardzo szybko ewoluował, coraz więcej firm zaczęło dostrzegać potencjał oraz efektywność pozycjonowania. Dział New Media bardzo szybko się rozwijał i pozyskiwał nowych klientów. Panował wówczas system rozliczania od efektów. Dynamiczne zmiany jakie zachodziły i w dalszym ciągu zachodzą w wyszukiwarce Google, są znaczące i bezpośrednio wpływają na wygląd i zawartość naszej oferty. Od początku istnienia naszego zespołu oferujemy klientom usługę, która jest dostosowana do najnowszych wymogów wyszukiwarki. Reagujemy na każdą zmianę jaką wprowadza Google. Rozwój branży SEO i SEM oraz dobra opinia o działaniach jakie prowadzimy przyprowadziła do nas wielu nowych klientów, którzy po dzień dzisiejszy są z nami. Taki rozwój sytuacji spowodował, iż w 2009 roku podjęliśmy decyzję o reorganizacji i wydzieleniu zasobów do spółki. Staliśmy się niezależną firmą o nazwie Supremum SEO Sp. z o.o.. Spółka oficjalnie została zarejestrowana w styczniu 2010 roku.
Rok 2013 był czasem wielu kolejnych, dobrych zmian. Powiększyliśmy zespół o nowe osoby. Zadecydowaliśmy również, iż przystąpimy do międzynarodowej organizacji skupiającej przedsiębiorców. Jesteśmy aktywnymi członkami 5 grup BNI i 2 grup TEAM, gdzie odnosimy sukcesy i z powodzeniem pozyskujemy nowych klientów, których obsługujemy z należytą starannością i sumiennością. Supremum SEO postanowiło otworzyć się również na pozyskiwanie klientów z zagranicy. W tym celu odbyliśmy kilka podróży do Stanów Zjednoczonych oraz Niemiec, gdzie poszukiwaliśmy partnerów.
Właściciele firm, którzy podejmują decyzję o pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem Internetu muszą zdawać sobie sprawę, że jedynym z efektywnych narzędzi budowania popularności marki w Internecie jest wyszukiwarka. Pojawienie się w wynikach wyszukiwania nie jest trudne, jednak zajęcie pierwszych miejsc wymaga dużych nakładów pracy wielu osób oraz niestandardowych działań. Liczne algorytmy Google spowodowały, że z początkiem 2014 roku zmieniliśmy naszą ofertę, odchodząc od systemu rozliczania się wyłącznie od efektu. Proponujemy pakiet usług, dzięki którym strona pozyskuje ruch z wielu kanałów dystrybucji, które bezpośrednio wpływają na ruch na stronie.
Nasza historia toczy się dalej…..